[ LUGOS ] firewall docs

Mitja Novak mitja na mail.velenje.cx
Pon Apr 17 22:31:23 CEST 2000

html :http://www.linux.org/help/ldp/howto/Firewall-HOWTO.html
ps :
ftp://metalab.unc.edu/pub/Linux/docs/HOWTO/other-formats/ps/Firewall-HOWTO.ps.gz
dvi :
ftp://metalab.unc.edu/pub/Linux/docs/HOWTO/other-formats/dvi/Firewall-HOWTO.dvi.gz

sam za ipchains :
ftp://ftp.rustcorp.com/ipchains/ipchains-HOWTOs-1.0.7.tar.bz2

drgac bi pa lahka to sam nasu. pejt na www.linux.org > support > howto oz
mini-howto pol pa poisces ka rabis.

Dodatne informacije o seznamu Starilist