[ LUGOS ] Demand dial

STUDIO TRG studiotrg na studiotrg.si
Sre Apr 5 15:48:33 CEST 2000

>Imam enake probleme. Pri meni ostaja povezava preko ISDN-a priključena tudi
>čez celo noč (včasih oba kanala)

Sicer ne vidim povezave med tvojimi in mojimi problemi, ampak dobro...

>Poskusil sem med drugim  izklop ppp-ja
>
>/sbin/ifconfig ppp0 down

ppp-off (vsaj pri meni) zmeraj izkljuci povezavo

v /etc/ppp/options fajlu nastavi
idle n
kjer je n število sekund neaktivnosti (po preteku n sekund, racunalnik sam
prekine povezavo)

>to naj bi delovalo kot izklop modema, vseeno pa ostane modem celo noč na
>internetu.

>Kako bi še drugače odklopil modem oziroma popolnoma odklopil pppd, tako da
>po določeni uri do določene ure naslednjega dne
>(recimo od 19.00 do 6.30 ure) ne bi dvignil linije med Routerjem in
ISP-jem.
>Razen seveda da ga ročno izklopim :)

Mislim (kar pomeni, da se tega nisem preizkusil in o tem nimam pojma), da je
to mozno s programom cron

lp,

Luka

ps Jernej, neucakano cakam :) tvoj howto