[ LUGOS ] Re: diald problemi

Gregor Klemenc grga na earthling.net
Pon Apr 17 19:19:38 CEST 2000

Ojla,

kak teden nazaj sem se sam zaje*** s tem dial on demand demonom.
in zadeve ne resil.

mislim, da je tvoj problem v tem, da si v config fajlu za diald
poklical kar skriptice, ki jih uporabljas za direkten ppp dostop.
tu pa je fora. diald mora sam poklicat pppd, skriptica za konekt
naj bi samo klicala in povedala, kateri protokol uporabiti - pppd.
tako tici diald na slipu, pa vse preusmeri na ppp.
ce pa zazenes pppd direkto, pa ta default usmeri nase, zadeva z
diald pa strajka. probaj pogledat kernel route table, najbrz ne izpise nic.

ok, meni pure ppp dela super, ce ga nastavim s pppconfig (debian),
ce zadevo (option) popravim na roke ne dela, to pa rabi tudi pppd.

nekdo je omenjal demand od ppp-ja. kake izkusnje/config fajli?
v man pise, da ne priporocajo demand opcije pri dinamicnih IPjih.

lep pozdrav,

grega.

Dodatne informacije o seznamu Starilist