[ LUGOS ] Microsoft je potegnil kratko...

Dejan Klancar Dejan.Klancar na uni-mb.si
Tor Apr 4 09:34:37 CEST 2000

Pa kaj ste taki z Microsoftom !!!!
Ja RES JE MONOPOLIST, po drugi strani pa je on tisti, kateremu se je
potrebno zahvaliti, da imamjo oziroma bomo imeli lepe sluzbe.

Brez njega nebi bilo toliko PCjev in taksen razvoj procesrojev, diskov, itd.

Roko na srce, Linux je BOMBA, ampak za normalnega uporabnika, se vseeno
prevc zakompliciran, da bi bil operacijski sistem No1. na PCjih. Ampak prav
tu se obraca denar in dela razvoj.

Zato mislim, da je potrebno malo premisliti in ne kar obsoditi.
Mogoce boste rekli,da sem totolno odvisen od MS, mogoce po eni strani res,
ampak v 10 letih vidis tudi lepe in ne samo grde stvari MS.

Hvala in brez zamere!

Lp, Dejan