[ LUGOS ] weird router

rok lugos na s-je.sik.si
Sob Apr 8 10:53:38 CEST 2000

mnja... s tem nisem imel namena nobenega uzalit ;) niti pod razno te (vas)
nisem primerjal z budalo. imas pa prav, nimam pojma, kaksna je
razlika.. emm.. a ni zato ta lista nerejena? like... da se kdo kej nauci
in resi kaksen problem. morda sem napacno razumel namen liste. jst sm na
listo napisal problem in moja ideja, kako bi ga resil, ce bi znal
;) mislil sem, da bom dobil odgovore, ali je to najpreprostejsi nacin,
kako ga izvesti (ipchains), etc...

lp, rok.

On Fri, 7 Apr 2000, tJaZy wrote:

> Kdo so ti "oni" ?!? jaz sem ena izmed teh budal :>)) ... ce bi ti poznal
> razliko med bridge-ingom in routingom,bi vedel kaj govorim. Postudiraj OSI
> model networkinga :>)))

Dodatne informacije o seznamu Starilist