[ LUGOS ] CGI skripte

Damir HORVAT damir.horvat na ibe.si
Pet Apr 21 14:58:19 CEST 2000

Zivjo!

> Si napisal v prvo vrstico
> #!/bin/bash
>
> Kaj pa "chmod +x test.cgi" ?

V tem primeru tole ni vzrok tezav.

torej, kaj bi lahko blo narobe??? Kaksn dokument na temo pisanja CGI
skript bi verjetno pomagal hehe...

fora je v tem, da si svojo skripto poimenoval "test". In tocno tak
ukaz ZE obstaja v /bin diru.
torej se ta ukaz izvaja (iz /bin dira!!) in tvoje skripte "test" ti
ne bo nikoli uspelo izvesti, ker sistemska skripta s tocno takim
imenom ze "laufa"!!!

resitev: NIKOLI ne poimenuj svojih skript z enakim imenom kot so
sistemski ukazi!! Se dobro, da svoje skripte nisi poimenoval "rm",
ampak to nebi bil vec slucaj, a ne?

upam, da bo tole v pomoc.
I'm not as think as you drunk I em

Dodatne informacije o seznamu Starilist