[ LUGOS ] ip filtering

gdb gregor.malensek na k2.net
Pon Apr 3 23:54:19 CEST 2000

jo
Zanima me, ce je mogoce z linuxom (mogoce s kaksnim utilitijem)
prepreciti ISP-ju, da mi filtrira ip paketke, ker sumim, da mi jih
zavrze. Situacija je naslednja. Imam linux masino, kot router za lokalne
hoste. Zelel sem stestirati teorijo, da bi imel isdn linijo za posiljat
ip paketke ven, satelitsko povezavo pa za noter. Domneval sem, da bom s
tem, ko bom brez masqueradinga dostopal do interneta z drugo, pravtako
veljavno internet adreso, lahko posiljal promet po eni liniji, dobival
ga pa po drugi (vsaj v teoriji naj bi bilo tako). Pa sem naletu na
problem, ker z vsakim drugim ip-jem, kot mi ga je dodelil isp ne pridem
niti do isp-jevega gatewaya. Ali sklepam prav, da mi paketke z drugimi
ip-ji mece ven in ce, ali se da to kako zrihtat?

Za vsako idejo in namig bom zelo hvalezen.

CU

Dodatne informacije o seznamu Starilist