[ LUGOS ] Crystal PnP Audio (CS423x)

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Pon Apr 10 04:07:43 CEST 2000

Odgovora na problem na zalost ne poznam, lahko ti pa predlagam mozni
workaround...
Torej .. poskusi ce ti dela esd (Enlightment Sound Daemon)
... ce ti deluje, potem pac zazeni esd in vse ostale programe s pomocjo
esddsp
... naprimer "esddsp mpg123 nekaj.mp3" ...esddsp simply overloada dostop do
/dev/dsp in s tem omogoca da /dev/dsp hkrati uporablja vec programov...
Seveda esd potem omogoca tudi mixanje med razlicnimi 'streami' ki se igrajo...
poglej mal v dokumentacijo k pride zravn...

torej ce ti bo deloval zvok z esd potem ti bodo delovali tudi drugi programi
preko njega...

LP
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist