[ LUGOS ] qmail versus postfix

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pet Apr 21 12:19:45 CEST 2000

On Fri, Apr 21, 2000 at 10:35:37AM +0200, Mitja Zabukovec wrote:
> katerega od programov iz subjecta bolj priporocate kot nadomestek za sendmail ?
> Pomembna sta mi enostavnost konfiguracije in securety, hitrost niti ne.

Jaz imam rajsi postfix. Vcasih sem sicer uporabljal qmail, ampak nikoli
nisem prisel tako dalec, da bi ga poznal dovolj dobro, da bi ga konfiguriral
brez pol ure zafrkavanja z dokumentacijo. Pri postfixu je vse bolj
samoumevno. Vsaj meni.

Nekateri sicer pravijo, da je qmail bolj "secure". Jaz bi rad najprej videl
remote DoS ali celo root exploit, ki bi izkoristil postfix.

Borut
borut.mrak na ijs.si
Brain over - Insert coin

Dodatne informacije o seznamu Starilist