[ LUGOS ] de4x5 driver in DEC DC21142

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Apr 3 23:13:49 CEST 2000

On Mon, 3 Apr 2000, Jure wrote:

> Stvar je taka: prikljucena je na 10M hub (obicajni
> UTP) in ima tam zadaj link lucke.
>
> Ko se masina zboota je vse mrtvo, nobena lucka ne
> gori, driver (de4x5) pravi da je vse kul, network
> je mrtev. Potem kabel fizicno iztaknem iz mrezne
> (ali huba) in ga nazaj vtaknem, lucke se prizgejo
> in nenadoma vse normalno deluje. Zadeva se z vsakim
> rebootom ponovi.

Nekaj od dalec podobnega sem pred casom dozivel tudi sam. Slo je za mrezno
kartico TRENDnet TE100-PCIA s cipom DEC DC21143 in driver 'tulip' iz
kernela 2.0.38. Kartico sem prikljucil na 10/100 Mb/s switch, ki podpira
tudi full-duplex in Nway autonegotiation. Kartica se je s switchem vedno
pogodila za 100 Mb/s full-duplex, sama pa je interno nekako pristala v
half-duplex nacinu. In vse skupaj je potem seveda delalo zanic. Zanimivo
je bilo to, da ce sem iztaknil kabel med kartico in switchem ter ga nazaj
vtaknil, sta se zadevi cisto lepo zmenili za 100 Mb/s full-duplex in od
takrat dalje je vse skupaj delalo - do naslednjega reboota.

Resitev se je pokazala v obliki nove verzije driverja 'tulip', ki sem ga
snel iz <http://cesdis.gsfc.nasa.gov/linux/drivers/tulip.html>. Z njim
kartica dela zelo dobro.

Morda bi kaksna novejsa verzija driverja pomagala tudi pri tebi.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist