[ LUGOS ] sndconfig

Mitja mitja.zabukovec na mais.si
Pon Apr 3 22:37:27 CEST 2000

On Mon, 03 Apr 2000, you wrote:

> Včeraj sem si hotel instalirati zvočno kartico in deloma mi je to tudi uspelo.
> Lepo sem si prebral SOUND-HOWTO in preko sndconfig hotel konfigurirati zvočno.
> Program je zaznal PnP CMI 8330 in bil sem že zelo vesel, saj sem mislil, da je z tem vse končano  in da bodo naštelani že pravi IRQ, DMA kanali itd. Vendar komplikacije so se začele z testom zvoka. Zvoka nisem slišal, vendar pa so bili DMA kanali in IRQ čisto pravilni (taki kot v winih), zato sem si mislil, da pa mogoče linux ne najde glasbene datoteke in sem kljub temu sprejel predlagano konfiguracijo.
> [...]
jaz sicer ne vem, kaj je narobe s tvojo zvocno kartico, imam pa jaz ravno tako
( zvocni cip CMI 8330 ) in mi dela brez problema. Nastavil sem jo pa na roke,
brez sndconfig, kot to predlaga dokumentacija, ki pride zraven sourcea za
kernel. Preberi /usr/src/linux/Documentation/sound/CMI8330
Kar se tice igranja wav fileov, preden pozenes CD player, pozeni se mixer,
ali pa raje probaj z MP3 playerjem, toliko , da vidis , da igra.

lp,
Mitja

Dodatne informacije o seznamu Starilist