[ LUGOS ] Exportanje OE mailov v Linux RH

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pon Apr 24 18:22:13 CEST 2000

On Mon, Apr 24, 2000 at 12:59:49PM -0700, Tori Andraz wrote:
> v bistvu imam jaz isto/podobno vprasanje, gre za izmenjavo mailoav med
> netscapeom v linux in win okolju...
> da oba uporabljata bazo mailov ki mora biti potem seveda na fat particji
> je to ze komu uspelo?

To sploh ne bi smel biti problem...Netscape-u nastavis, kje so tvoji maili
(nekje na /mnt/dos/ ali kaj podobnega), format mailov pa je precej standarden.
Brati ga znajo celo ostali Unix programi za branje poste...Pine, Mutt,...

Borut
borut.mrak na ijs.si
<MissYanna> microsoft and from hell is a redundancy

Dodatne informacije o seznamu Starilist