[ LUGOS ] novel IPX

Matjaz Mocnik matjaz.mocnik na guest.arnes.si
Pet Apr 7 15:47:59 CEST 2000

----- Original Message -----
From: "Ales Struznik" <ales na ro.zrsss.si>
To: <lugos-list na lugos.si>
Sent: Friday, April 07, 2000 2:25 PM
Subject: [ LUGOS ] novel IPX
Ja meni je ratal z RH 5.2 in sicer sem mel u kernelu navadno potporo za ipx,
in je client delal normalno(nvauth ukaz mislim da je bil), moral pa sem tut
napisat ipx cifro od serverja...uglaunem z slackom 7 in rh 6.1(zdej poskusam
z mandrake7) mi ni ratalo...in sem tut ze jest iskal vzrok...obnas se, kot
da ni serverja v omrezju...mimogrede uporabljam novel verzijo 4.1.

Dodatne informacije o seznamu Starilist