[ LUGOS ] Exportanje OE mailov v Linux RH

Janez Trenz janez.trenz na bigfoot.com
Pon Apr 24 18:20:40 CEST 2000

> Dejan Klancar wrote:
>
> Zdravo!
>
> Zanima me, kako naj exportam Outlook Express shranjene maile v Linux.
> Namreč, vsak mail iz liste shranjujem po temi (mreže, modemi, lilo ..
> itd) seveda pod windowsi. Razmišljal sem tudi o fowardanju celotnega
> arhiva, vendar to zame ni rešitev.
> Zato Vas prosim, če mi lahko kdo pove, ali obstaja kakšen convertor za
> to stvar ali pa program in kje ga naj staknem. Oziroma kaj lahko sploh
> naredim.
> Gledal sem po arhivih HOWTO jev, pa nisem našel nič pametnega.

Jaz sem stvar rešil tako, da sem iz win mašine pretočil na linux mašino,
kjer
sem imel imap strežnik. Tako dobiš vsa sporočila v mailbox, pa še vsi
datumi ostanejo in headerji se nič ne spremenijo.

Ena možnost je pa Eudora. Bere OE, Exchange/Outlook, Nescape in tudi
unix
mailbox.

Janez

Dodatne informacije o seznamu Starilist