[ LUGOS ] Adaptec ADP1505A and Linux RH6.1 RH6.2 SCSI

IgoR IgorF na ix.netcom.com
Sre Apr 12 07:44:59 CEST 2000

Pred priblizno 3 tedni sem na tej listi spraseval za nasvet
v zvezi z najcenejso ADAPTEC-ovo SCSI kartico.
Andrej Komelj mi je prijazno nakazal oziroma pokazal
kaj vse nisem dovolj pazljivo prebral. Uposteval sem
njegov nasvet in naredil bolj poglobljen RTFM. Z namenom,
da morda se komu drugemu pomagam, sem tukaj napisal
nekaj izkusenj v zvezi z to kartico in RH6.1 oziroma RH6.2.
Pred casom sem tukaj tudi prebral, da nekdo vzdrzuje LUGOS FAQ.
Morda bi moja izkusnja sodila tjakaj.  No, ni na meni,
da to ocenim.  Aja, zna bit, da sem kaksen korak naredil
po nepotrebnem. Kakorkoli ze, sedaj mi zadeva deluje in lahko
pecem CD-je.

Torej, kaj sem naredil, da sem spravil  kartico AHA1505A k poslusnosti:

-- pognal sem 'pnpdump'

#/sbin/pnpdump > /etc/isapnp.conf

--spremenil naslednje vrstice v 'isapnp.conf' iz

# (IO 0 (SIZE 32) (BASE 0x0340) (CHECK))
#       IRQ 9, 10, 11 or 12.
#             High true, edge sensitive interrupt
# (INT 0 (IRQ 9 (MODE +E)))

#     End dependent functions
 (NAME "ADP1505/849934698[0]{SCSI Controller     }")
# (ACT Y)

 (IO 0 (SIZE 32) (BASE 0x0340) (CHECK))
#       IRQ 9, 10, 11 or 12.
#             High true, edge sensitive interrupt
 (INT 0 (IRQ 11 (MODE +E)))

#     End dependent functions
 (NAME "ADP1505/849934698[0]{SCSI Controller     }")
 (ACT Y)

-- dodal v /etc/rc.d/rc.local  dve vrstici,
   ki sledita v nadaljevanju

. /etc/rc.d/init.d/functions
action "" modprobe aha152x aha152x=0x340,11,7,1,1

TO je bilo vse....Upam, da bo komu v pomoc

Igor

P.S: se enkrat hvala Andreju Komelju za nasvet.
in seveda Borutu Mraku ter Armandu Kovacicu.

Dodatne informacije o seznamu Starilist