[ LUGOS ] Exportanje OE mailov v Linux RH

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Pon Apr 24 17:09:59 CEST 2000

Sem pozabil se razloziti. Torej, v tem primeru skopiras tvoje maile iz x
mailerja na IMAP, nato gres v drugega, ki zna prav tako citati imap, no, to je
seveda pogoj, in si maile "potegnes" dol. Kako ti potem mailer prevaja maile,
je v tem primeru vseeno, le da zna delati z IMAPom.
Outlook ima en svoj nacin "filejevanja", ki ni kompatibilen z nicemer. Da pa
se to nekako izvoziti. V tem primeru je Netscape bolj prijazen, ker si dela
plain txt fileje in ce gre kaj po zlu, se da zadevo nekako resiti.
Seveda so pametne glave naredile neke repair toole za Outlook, o katerih ne
bi....

Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist