[ LUGOS ] Samba problem ter FTP

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Pon Apr 3 17:58:44 CEST 2000

Zivjo Mirc.

On Mon, 03 Apr 2000, Mirč Činku wrote:

> WIN98 masin in ena Linux-Corel masina. Na Linux sem poinstaliral SAMBO in dal

Svetujem:
- Postavi WINS streznik.
- Izklopi v Windows odjemalcih NetBEUI protokol (imej omogocen samo
NetBIOS over TCP/IP)

> 2. Na Linux-u bi rad
> naredil pub direktorij za anonimne priklope prek FTP-ja. Ali mi lahko prosim
> poveste kje najdem kak HOWTO na to temo. Vem, da se je v preteklosti na to
> temo ze govorilo, pa v arhivu nisem nic odkril.

Odvisno od distribucije :-)
Pri RedHat kot superuporabnik naredis samo:
rpm -i /mnt/cdrom/RedHat/RPMS/anonftp.....rpm
(hint: Uporabi tipko <TAB>, da se ime datoteke samo dopolne.)

Za debiana ti bo pa najbrz povedal kdo drug.

--
best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist