[ LUGOS ] inštalacija_linux_z_mreže

Ales Kosir ales.kosir na hermes.si
Tor Apr 11 09:26:05 CEST 2000

> ojla
> linux bi rad in=B9taliral na ve=E8 ma=B9in, tako da bi imel =
> in=B9talacijski CD v CD enoti na eni linux ma=B9ini na katero se lahko =
> priklopim s FTP. postajo bootam z diskete z bootnet.img, vpi=B9em IP od =
> FTP stre=BEnika, na katerem je mountan CD in za imenik /mnt/cdrom (kaj =
> je to dovolj?). ko potrdim mi re=E8e da pobira base/stage2.img in takoj =
> zatem, da ne more nalo=BEiti drugostopenjskege pomnilni=B9kega diska =
> (Unable to retrieve the second stage ramdisk). kaj je to???
> thnx

1. Glede na zapisano domnevam, da imaš RH. Kateri? Če 6.1, potem raje
vzemi 6.0 ali 6.2.

2. Ker se ti je stage2 naložil, domnevam, ti povezava do strežnika za
FTP deluje. Zataknilo se ti je pri naslednji fazi. Poskusi pritisniti
Ctrl Alt F3 ali Ctrl Alt F4 in povej, kaj ti tam čisto na koncu piše.

3. Koliko RAM imaš v stroju, v katerega nameščaš? Ali lahko potrdiš, da
je tvoj RAM fizično OK?

4. Mimogrede, nobena standardna konfiguracija ftp ne omogoča, da z
anonymous ftp dosežeš imenik /mnt/cdrom. Ali lahko potrdiš, da s
kakšnega drugega računalnika res vidiš ta imenik in vse pod njim?

Običajno sem raje cdrom priklopil na /home/ftp/pub/cdrom, tako da sem ga
pod brezimnim dostopom s ftp zanesljivo videl od drugod.

Lep pozdrav,
Aleš

Dodatne informacije o seznamu Starilist