[ LUGOS ] zopet tezave

Josip Hrste josip.hrste na siol.net
Pet Apr 7 14:21:45 CEST 2000

Pozdravljeni!

1. V RH6.1 sem si nalozil iso_8859-2 pisavo, nato sem aplikacijam povedal naj jo
uporabljajo, z internetional keyboard sem nalozil hrvasko tipkovnico. Zadeva je
funkcionirala brezhibno. Malo sem sel eksperimentirat z locljivostjo zaslona, iz
800x600 sem jo povecal na 1024x768. V KDE in aplikacijah sem si oznacil, da naj
bojo vse pisave vecje. Spet je bilo vse v redu. Potem sem locljivost vrnil na
800x600. Ko sem hotel velikost pisav spremeniti na privzeto vrednost, sem
ugotovil, da aplikacije nase pisave sploh ne zaznajo. Locljivost sem spreminjal
z ukazom setup-X configuration in medtem nisem odpiral nobenega drugega
programa ali kakrsnekoli nastavitve. Poizkusil sem nekaj kar bi v win
najverjetneje delovalo. Pisavo sem odstranil in jo ponovno nalozil. Problema s
tem nisem resil. Seveda sem se takoj vrgel na vso mozno elektronsko
dokumentacijo na hdb in cdromu, zakaj se mi je to naredilo pa nisem ugotovil,
logicno mi pa tudi ni, saj s spremembo locljivosti po moje nikakor nisem mogel
skodovati pisavam. Kje lahko najdem dnevnik sporocil, ki jih x windows napisejo
pri izhodu? Poizkusil sem v /tmp, kot to pise v XFree86_HOWTO in nisem nasel
nic.
2. Odklopil sem WPS (LBP 660) tiskalnik in priklopil ze zapraseni iglicni Star
LC100. Pognal sem printtool in probal nastavit tiskalnik. Ker ni bil zaznan sem
ga probal nastavit rocno. Probal sem z razlicnimi filtri in /dev/lp*. Nic.
Totalna nula. Isti tiskalnik mi je v RH5.2 deloval odlicno, zdaj pa....
Paralelni port imam vgrajen na osnovni plosci. Mogoce je spet kaksen win pnp in
ga linux ne zazna dobro. Pri test ukazu "print ascii direct to port" mi javi,
da ne najde /dev/lp*.
3. Najbrz se paralelni skener ne da instalirat v linuxu, pa vseeno. Imam Genius
Colourpage-viewpro. Ce kdo kaj ve o tem skenerju v linuxu, prosim za pomoc. Ce
ne, je naprodaj.
4. V rp3 sem si nastavil povezovanje na Siol. V /etc/resolv.conf sem vpisal dns
naslove, ker se drugace nisem mogel logirat na noben url, ne glede na tekoco
povezavo. Problem je v tem, da ko rp3 klice Siolov modem vedno ustvari povezavo
sele v drugem poizkusu. Predvidevam, da imam nekaj narobe nastavljeno, oziroma
mi nekaj manjka, saj se po moje manjkajoci del inicializira pri prvem poizkusu
klicanja, le prepozno, tako da se povezava ne ustvari, nastavitev pa ostane in
omogoci povezavo v naslednjem poizkusu.

Cestitke vsem, ki so to prebrali do konca. Napisal sem toliko, ker vedno
povdarjate, da je tezavo treba dobro opisat. Verjamem, da nisem napisal vsega
kar bi lahko pomagalo pri resevanju, bom pac po potrebi opisal naprej. Naj
povem se eno stvar. Linux sem si instaliral sele kaksen mesec nazaj in sicer
dual boot z win. Navdusen sem. Veselim se vsake tezave in sesutja, saj se s tem
veliko naucim in pridobim dragocene izkusnje in znanje. Opazam, da mi
velikokrat stvari ne delujejo, kot to opisujejo razni howtu-ji in da dolocenih
navodil ne najdem niti na netu. Zato se vam zahvaljujem za vsako, se tako
majhno pomoc, saj ste mi do sedaj veliko pomagali. Upam, da bom koga od vas
kmalu spoznal, da ga bom lahko "moril" v zivo (ha, ha).
LP

Dodatne informacije o seznamu Starilist