[ LUGOS ] RE:_[_LUGOS_]_inštalacija_linux_z_mrež? ?iso-8859-2?Q?e

simon.golicnik na energetika-lj.si simon.golicnik na energetika-lj.si
Tor Apr 11 09:23:11 CEST 2000

Jaz sem RH-ja na vec masin instaliral preko nfs. Delalo je kot namazano. V
tvojem primeru sklepam, da da pac ne more dostopati do cdroma. Si poiskusil
ce lahko kar tako dostopas preko ftp-ja do cdroma. Pot je ze v redu, ce le
imas ftp nastavljen tako da ima root kar v rootu diska.Glede na to da v
prirocniku nic ne pise o geslih in uporabnikih za dostop mora biti omogocen
anonimen dostop.
LP SImon

Dodatne informacije o seznamu Starilist