[ LUGOS ] inštalacija? linux z ?iso-8859-1?Q?mreže

Jure Krasovic jure.krasovic na rcc-irc.si
Tor Apr 11 08:00:29 CEST 2000

--------------2A571B013F294EE8A16CDB9A

--------------B1B618DECE3C84BAA83D94E7

Zivijo!

Na RH sem to ze delal. Narediti moras boot disk za mrezno instalacijo.
Na drugi masini pa moras imeti mountan cd v katerem je instalacija, ki
jo zelis instalirati. Tvoj problem je pa verjetno v RAM-u. Mogoce
premalo rama ali pa RAM ne pase ravno skupaj.

Lep pozdrav!

            Jure

Robert Ludvik wrote:

> ojlalinux bi rad inštaliral na več mašin, tako da bi imel
> inštalacijski CD v CD enoti na eni linux mašini na katero se lahko
> priklopim s FTP. postajo bootam z diskete z bootnet.img, vpišem IP od
> FTP strežnika, na katerem je mountan CD in za imenik /mnt/cdrom (kaj
> je to dovolj?). ko potrdim mi reče da pobira base/stage2.img in takoj
> zatem, da ne more naložiti drugostopenjskege pomnilniškega diska
> (Unable to retrieve the second stage ramdisk). kaj je to???thnx Robi

--------------B1B618DECE3C84BAA83D94E7

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
Zivijo!
Na drugi masini pa moras imeti mountan cd v katerem je instalacija, ki
jo zelis instalirati. Tvoj problem je pa verjetno v RAM-u. Mogoce premalo
rama ali pa RAM ne pase ravno skupaj.
bi rad inštaliral na ve&egrave; mašin, tako da bi imel inštalacijski CD
v CD enoti na eni linux mašini na katero se lahko priklopim s FTP. postajo
bootam z diskete z bootnet.img, vpišem IP od FTP strežnika, na katerem
je mountan CD in za imenik /mnt/cdrom (kaj je to dovolj?). ko potrdim mi
re&egrave;e da pobira base/stage2.img in takoj zatem, da ne more naložiti
drugostopenjskege pomnilniškega diska (Unable to retrieve the second stage

--------------B1B618DECE3C84BAA83D94E7--

--------------2A571B013F294EE8A16CDB9A

begin:vcard
n:Krasovic;Jure
tel;fax:+386-3-5442-036
tel;work:Razvojni Center IRC Celje d.o.o.
x-mozilla-html:FALSE
url:www.rcc-irc.si
org:Razvojni Center IRC Celje, d.o.o.
adr:;;Ul. XIV divizije 14;3000 Celje;;;Slovenia
version:2.1
email;internet:jure.krasovic na rcc-irc.si
fn:Jure Krasovic
end:vcard

--------------2A571B013F294EE8A16CDB9A--

smime.p7s