[ LUGOS ] vnc & latin 2 znaki

Ales Kosir ales.kosir na hermes.si
Pon Apr 3 15:56:02 CEST 2000

> Pri delu z VNC sem opazil, da mi takrat, ko je server win masina in dostopam z
> linux-a ne delata © in Ž (scaron in zcaron), č - ccaron pa mi deluje bp. Ali
> kdo ve kako nastimati VNC takol, da bosta delala tudi druga dva znaka?

Tezava je zaradi oken, ne zaradi Unixa; zato vprasanje sodi na drug
seznam naslovov. :-)

Ali lahko programu vnc na oknih dopoves, naj kot dodatni strežnik za
pisave uporablja še kakšen drug strežnik, ne samo oken? Če lahko dodas
tak streznik, potem navedi njegov ime, ki bo zelo verjetno nekaj takega:
tcp/gizmo:7000. Gizmo je ime tvojega sistema s streznikom za pisave X. Se
veda mu rečeš drugače.

Če to ne bo šlo, poskusi kje programu vnc dopovedati, naj uporablja
pisave *New (CourierNew, TimesNewRoman...). Bolje ti ne morem svetovati,
vnc poznam le v Unixu.

Lep pozdrav,
Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist