[ LUGOS ] Slack 7.0 - cuden primer

Nejc Skoberne nejc.skoberne na guest.arnes.si
Pet Apr 28 10:53:03 CEST 2000

Zdravo.

Meni se je enako dogajalo pri instalaciji mojega serverja. Poskusil sem vse
distroje Linuxa pa je bilo pri vseh podobno: kar naenkrat je pri loadanju rc.S
zmrznil.

Resitev je bila ta: reboot (hard), potem pa sem ob zacetku napisal linux
init=/bin/bash.. tako sem obsel loadanje skript. Disk sem mountal readwrite,
potem sem pa editiral rc.S skripte... in sem komentiral tisti del, kjer se
nalozi nekaj v zvezi s sistemsko uro. (Namrec to je povzrocilo, da je masina
freeznila). Shranil sem, se enkrat remountal readonly, potem je stvar stekla.

Izgleda da je bil problem na maticni plosci, ker ima to uro cudno nastimano.
Kakorkoli: sedaj dela. Poskusi se ti.

Nejk0

Dodatne informacije o seznamu Starilist