[ LUGOS ] x-i(zahvala) & prosnja za .fetchmailrc primerek

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Sep 2 17:17:21 CEST 1999

Howdy!

On Thu, 2 Sep 1999, Bostjan Vlaovic wrote:

> Tole mi pa zopet ni najbolj jasno:

> Na kateri problem se to navezuje? Predlagam, da vedno poves kaj si delal
> in kaj ti je sistem javljal.

Telnet novejsih verzij zna na remote stran exportati nekaj informacij, kot
je recimo TERM, DISPLAY (v resnici hostname:display.screen; hostname je
tisti, za katerega lokalna masina misli da je pravi) in najbrz se kaj.

Pri ssh-ju pa zongliranje z 'xhost +A' ni potrebno ...

Peace!
  Mkx