[ LUGOS ] demand dialing....

Andrej Mršek andrej.mrsek na uni-mb.si
Sre Sep 1 10:24:44 CEST 1999

Poiskusi se z naslednjimi nastavitvami - lahko jih das tudi v datoteko
options, kot tudi drugo ( defaultroute demand idle 180 persist ) kar si
napisal:

ipcp-accept-local
ipcp-accept-remote

Ta dva parametra zahtevata od ppp streznika na drugi strani, da ti dodeli IP
naslova. Lahko pa da tega ne bo znal (streznik ponudnika s-net tega vcasih
ni znal - testiral sem maja 99, trenutne situacije ne poznam), potem pa ti
preostane se diald, ki pa dela nekoliko drugace - to sem uspel spraviti v
pogon. .Dobro bi bilo, da das se hold off n, ki zadrzi ponovno vzpostavitev
zveze za n sekund - ko se zveza prekine zaradi pomanjkanja aktivnosti.
Recimo

hold off 10

bi bilo kar v redu. Ce pa das kot parameter se noipdefault to ne bo delalo s
parametrom demand - mislim da ti je nekdo poisusil prodati to idejo. Sicer
pa poglej arhiv, o tem je bilo ze zelo dosti napisanega  pa tudi deli
delujocih skript so bili objavljeni. Ce imas za local 0.0.0.0 je to isto kot
da zahtevas dodelitev, poiskusi kaj bolj konkretnega. Vidim da imas IP
naslov 193.189.160.11, ki je veljaven - zakaj pa se potem povezujes s pppd
na internet ? Ce si si  to izmislil raje daj kaj takega, ki je iz nabora
naslovov za intranete, recimo  192.168.1.100:192.168.1.200.

> pppd defaultroute demand idle 180 persist 0.0.0.0:193.189.160.11 connect
> "/usr/sbin/chat -v -r /etc/ppp/report-chat -f /etc/ppp/ppp.chatscript"

Dodatne informacije o seznamu Starilist