[ LUGOS ] Pisanje tekstov v X-ih

Polz of the SBT polz na writeme.com
Sre Sep 8 22:49:00 CEST 1999

Jaz predlagam lyx, ki je pravzaprav zelo izboljsan pol-tekstoven editor
 za pisanje tex dokumentov.

> - formatiranje teksta (bold, leaned, ...)
Ima - kot tex.
> - pisanje & printanje iso 8859-2 fontov !!
Ima nase crke - ne vem pa, katere fonte podpira. Pac - tex kot tex.
> - majhna poraba CPU-ja ter memory-ja (zmerna)
Zelo zmeren je. In majhen.
> - zmožnost importiranja in/ali exportiranja v Word 97/95 format
Nekje sem videl nek programcek, ki zna dobiti tex dokument iz .doc, pri
cemer pa izgubi ves formatting info. Tex file lahko importas v lyx.
> - cim manj prostora na disku naj zasede
Tudi tu je dokaj skromen. Tex je mogoce malo vecji, pa tudi ni sile.
> - se zanj ni treba uciti celotne knjige z navodili
Umm .. Tukaj pa delno pade. Za res uspesno uporabo bos rabil znanje
 tex-a. Za osnove bo slo tudi brez.
> (- deluje seveda v X-ih)
Yep.

Dodatne informacije o seznamu Starilist