[ LUGOS ] RAID-1 again

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Sre Sep 22 13:27:09 CEST 1999

On Wed, 22 Sep 1999, you wrote:

> ja skor ne mors ker more bit prazn ... ne vem .. mogoce se da ..
> skratka prakticno kokrat ti je crknu disk ide .. kaj mas na masini .. scsi diski .. ne
> vem dejcuk sej ves da delajo masine 2,3 leti brez problemov 1x ide ...
> cao

Disk ni nikoli zanesljiv.. je pa res da mi se noben disk ni sel med delovanjem
(vsi diski so mi sli ko so cepeli kje v kaksni omari).

Je pa tudi res da sem moral vrnit en WD Caviar 6,4 Gigger ker je lepo zacel
SMART tezit (najprej je pa cudno delovanje zanalo moje uho ;), na sreco mi
do takrat ni izgubil nic podatkov.

--
best regards,
Rok Papez.