[ LUGOS ] x-i(zahvala) & prosnja za .fetchmailrc primerek

tJaZy rachek na kibla.org
Čet Sep 2 15:47:07 CEST 1999

On Thu, 2 Sep 1999, Bostjan Vlaovic wrote:

> Zdravo!
> Ni mi cisto jasno katera masina je rachek, ampak tole je splosno veljavno:
uuppps ... ehm,moja linux masina,oni SUN pa je ultra1.

> Ce zelis na X serverju A prikazovati okna programov iz serverja B, moras
> na serverju A napisati:
>
> xhost +server A,
Uspelo!Najlepsa hvala!

> na B-ju pa izpis oken preusmeriti na A:
>
> DISPLAY=serverA:0.0
to pa ni bilo potrebno.Na svojem linuxu sem moral predno sem prisel do
tega problema z xhost najprej popraviti /etc/HOSTNAME in/etc/hosts.Kako je
tisti sun vedel,da imam jaz v /etc/HOSTNAME vpisano rachek.rachek.org (kar
seveda ni pravilno,ker sem v njegovem /etc/hosts imel vpisan drug
hostname) mi pa ni jasno.Vesel bi bil tudi informacij na to temo,ali pa
kaksnega ULR-ja.

> LP,
Tudi tebi LP!In se enkrat hvala!

LeP PoZdRaV,