[ LUGOS ] hitrost

Polz of the SBT polz na writeme.com
Tor Sep 7 10:01:41 CEST 1999

> Racunalnik, na katerem je nalozen sisetem je Pentium 166 Mhz, 32 MB ram-a.
> Velikost swap particije je 100,21 MB.
1. Nekateri Pentiumi so nekam cudni - slisal sem, da imajo probleme z
   multitaskingom. Tako je moj prijatelj z Jerovskovo masino,
   v kateri je bil, ce se ne motim, tudi P 166, dobival rezultate, kot
   bi bil to P 90+.

2. Katero graficno okolje uporabljas ?
   Gnome + Enlightenment zasedeta kar precej RAMa in sta tudi
   procesorsko zahtevna. Po drugi strani pa je meni na Cyrix 166
   (sicer s 64M RAM) kar lepo tekel kfm pod Afterstepom.

Torej, povej, kaj bi utegnilo biti v tvojem primeru!

Dodatne informacije o seznamu Starilist