[ LUGOS ] arena source-compile

Iztok Pizorn iztok.pizorn na guest.arnes.si
Ned Sep 26 13:42:13 CEST 1999

zdravo!

configure pri Areni (rad bi prevedel source) mi noce najti w3c-libwww,
ceprav imam vse potrebne knjiznice in source...

w3c-libwww-5.2.8  in Arena 0.3.62

libwww sem instaliral
a) prek RPM paketov (binary: fajle za lib/ in include/)
b) source -> compile in make install v /usr

nobena varianta ni delala z nespremenjenim configure (ki naj bi sam
nasel standardno instalirane knjiznice?)
sem configure zagnal z --with-libwww-dir=/blabla, pa kje so libs,
include, pa se vedno ne najde.

nimam vec idej, kako bi resil problem, a mi lahko kdo pomaga?

Arena configure mi v config.log ne napise NIC glede libwww:
"...///..."
"configure:2766: checking for W3C Reference Library distribution "
in konec fajla.
configure pa mi javi "error: cannot find W3C libwww. Do worry..."

kaj mi je storiti?

lp,

iztok
--
Iztok Pizorn, iztok.pizorn na guest.arnes.si
Non tam clarum linux agere, quam turpe id nescire. (prosto po Ciceronu)

Dodatne informacije o seznamu Starilist