[ LUGOS ] 3com 509B in full-duplex

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Sep 1 09:20:21 CEST 1999

	Zdravo!

Ima kdo kaj izkusenj z delovanjem 3com-ove kartice 509B v full-duplex
nacinu? Dela to v redu? Sam sem to prvic poskusil sele vceraj in rezultati
so bili prav porazni. Prenosi *iz* masine s to kartico so bili najvec
okrog 290 kB/s, prenosi *na* masino pa le okrog 65 kB/s. Tako sem sedaj
kartico nastavil nazaj na half-duplex, kjer so prenosi v obe smeri okrog
1.05 MB/s. Ima kdo kaksno idejo kako izboljsati delovanje v full-duplex
nacinu?

Na masini drugace tece Linux 2.0.35, na drugi strani pa je switch Cisco
Catalyst 2924. Na switchu je bilo preverjeno vse dobro nastavljeno: 10
Mb/s in full-duplex. UTP kabel od vticnice do patch panela naj bi bil
premerjen z instrumenti in dober, kabel od patch panela do switcha je
"doma" narejen in nic posebej merjen, ampak do sedaj ni delal problemov.
Kabel od racunalnika do vticnice je tovarnisko narejen category 4 (stiri)
STP kabel, ki drugace tudi ni delal problemov. Da je samo category 4, pri
10 Mb/s ne bi smelo motiti.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist