[ LUGOS ] telnet access restriction

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Pet Sep 10 06:29:45 CEST 1999

Zivjo

Metod Kozelj wrote:
> Ali ima tisti remote uporabnik svoj acct (za FTP) na tvoji masini ali ga
> deli z drugimi (anonymous)? Ce ima svoj acct na masini, potem lahko tezavo
> resis takole:
>
> - v /etc/shells dodas vrstico
>   /bin/false
>
> - v /etc/passwd temu konkretnemu uporabniku nastavis login shell na
>   /bin/false.
>   Vrstica bi izgledala priblizno takole:
>   ftpuser::1000:1000:Some FTP only account:/home/ftpuser:/bin/false
>   Login shell je zadnje polje v vrstici
>
> Tako bi user lahko uporabljal le ftp dostop. Ce se bo hotel logirati
> [...]

Tocno tako sem hotel sam narediti, ampak sem potem nekje prebral, da ni dobro dat
/bin/false v /etc/shells, zato potem tega nisem naredil.

Zdaj sem stvar resil tako, da sem v .bash_profile napisal exit. Dela tocno to kar hocem,
moti me edino to, da ce se ftp-jam gor vidim tisti .bash_profile.

Ali kdo ve, zakaj naj iz varnostnih razlogov ne bi dajal /bin/false v /etc/shells? Ce to
ni
kaksna velika luknja, potem bom tako naredil, ker je nejlepsa resitev.

hvala

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist