[ LUGOS ] SCO unixware 7.0.1 in LAPTOP

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Pon Sep 13 11:52:54 CEST 1999

On Mon, 13 Sep 1999, Ales Casar wrote:

> Z majhno spremembo podpiram to. Pri vecini mailov je ze v redu, da se
> posiljatelj sam odloci, da bo odgovore usmeril nekam drugam (npr. v
> lugos-bla), potem na ta header ostane pri miru.

Vse skupaj je odvisno od tega, kako je konfiguriran MUA... Pine lepo
vprasa a naj odgovor leti na reply-to address.. Ce mu to potrdis, potem
gre zadeva samo na reply-to, ce mu reces ne, potem leti mail originalnemu
posiljatelju in mas spet moznost, da das reply to all...potem leti obema..

ce hoces poslat replay na lugos-bla, potem treba tako ali tako TO: address
popravit...

Nevem kaj je tu tako tezkega... Po mojem je glavni problem, da se vecini
ljudi ne da niti razmisljat kam treba odgovor poslat (ce ga sploh treba
poslat...), kaj sele header popravit..

*shrug*

David!
Windows 95 - There are never enough of temporary files.

Dodatne informacije o seznamu Starilist