[ LUGOS ] pop server

Branko F. Gracner branko na edico.si
Sre Sep 8 02:46:39 CEST 1999

uporabljam qmail z Mailbox dostavo poste. za pop server mam qpopper 2.53 s
popravkom, da dela s qmailom. dokler je bilo stevilo poste malo, je zadeva
delala hitro. zdaj ko pa je mailbox veliko po 6-7mb, pa so se zadeve
zacele zatikati. stvar dela pocas kot le kaj. imam blazno majhen (350 mb)
disk, ki je se bolj blazno pocasen. ugotovil sem, da qpop iz home imenika
kopira mailbox v /tmp, ter potem servira posto od tod. doh. ta proces se
na mojem bogem disku zelo vlece. obstaja kaksen pop server, ki bi znal
servirat direkt iz $HOME/Mailbox ?

Brane

Branko F. Gračner
<Branko na edico.si> www.edico.si