[ LUGOS ] x-i(zahvala) & prosnja za .fetchmailrc primerek

tJaZy rachek na kibla.org
Pon Sep 6 07:32:03 CEST 1999

On Thu, 2 Sep 1999, Metod Kozelj wrote:

> Telnet novejsih verzij zna na remote stran exportati nekaj informacij, kot
> je recimo TERM, DISPLAY (v resnici hostname:display.screen; hostname je
> tisti, za katerega lokalna masina misli da je pravi) in najbrz se kaj.
Da,to je to.Vendar mi nikakor ni uspelo,da bi v tcsh shellu spremenil(set
& setenv),da bi lokalna masina mislila,da je pravi,in sem potem kar
popravil /etc/HOSTNAME in rebootal,ko ze ze nicesal nisem vec spomnil.
Okies, dosti bo na to temo!
Hvala se enrat,pubeca!:>) LP!

> Pri ssh-ju pa zongliranje z 'xhost +A' ni potrebno ...
>
> Peace!
>   Mkx

LeP PoZdRaV,
GrdiRaceK