[ LUGOS ] gcc 2.95.1 errorji

Ales Smodis aless na vector.nevtron.si
Pet Sep 10 12:49:22 CEST 1999

Boštjan Muller [NEONATUS] wrote:

> To sem ze naredil, ko sem uporabljal se egcs, pa mi je takrat kljub temu da
> "naj bi" kompajlal 2.2.x kernel OK kernel delal probleme, zato sem pac vprasal
> ce je s tem kompajlerjem to kaj bolje.

egcs 1.1.2 meni prevaja vse brez problema. Ce pa imas kaksno 1.0.x
verzijo tega prevajalnika, potem pa res rabis popravek, ker ima
nekaj hroscev.
Iz tvojega odgovora sklepam, da si nekaj narobe razumel: napaka ni
v prevajalniku, ampak v kernelu. Jedro je krivec. The kernel is
guilty. Le noyau est faute. Der Kern ist schuldig.
RTFM: http://www.gnu.org/software/gcc/faq.html#linuxkernel

                                                           -AlesS
  Ales.Smodis na campus.fri.uni-lj.si
  http://aless.rulz.org/                            The Wizzard Of Oz