[ LUGOS ] apache conf

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Sep 6 07:09:39 CEST 1999

Howdy!

On Sun, 5 Sep 1999, Branko F. Gracner wrote:

> zanima me, ce se da na zadnjih verzijaha apacha nastavljati cgi, pa user
> home imenik za vsak virtualni host posebej - tako kot se to da stimat na
> roxenu. rad bi naredu, da en virtualni host ne bi sprejemal ~user zahtev,
> da bi mel vsak virtualni host svoj cgi-bin imenik, da bi mel vsak
> virtualni host svojo nastavitev imenika / (indexi pa to) ...

Ce je meni kaj jasno (do sedaj mi je kar dobro funkcioniralo), je to
takole:

imas generalne nastavitve za cel server (cgi-bin path, server root, ...),
potem pa se individualne za virtualne hoste. V vsaki definiciji9
virtualnega hosta #overridas# generalne nastavitve. Ce torej necesa v
definiciji virtualnega hosta ne dolocis, se vzame iz generalnih
nastavitev.

Peace!
  Mkx