[ LUGOS ] Printanje WinNT na Samba server

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Pet Sep 17 10:06:43 CEST 1999

On Fri, 17 Sep 1999, Dejan Trop wrote:

> Hvla za info....!
> Sedaj WinNT že vidijo Linux mašino, vendar me sprašuje za username in
> password. probal sem z root-om, pa ne dela! Kaka ideja?

Dejan, upam, da si problem passwordov in samih NTjev, ki dostopajo do
sambe ze resil. Torej, si samo sharanje ne dela problemov ?
Nekje v dokumentavciji je tocno opisano, kako moras postopati, ce imas
NTje.Mislim, da je NTfaq.txt .

Potem pa se nekaj...Nikoli ne testiraj zadev z rootom, ker ti v mnogo
primerih zadeva ne bo delala.
Skreiraj userja, pa smbpasswd pa tako naprej. Najprej naj ti delajo shari.
Potem se loti se printerja.

Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist