[ LUGOS ] compiler ter libsi in programi

Boštjan Muller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Ned Sep 5 11:07:43 CEST 1999

Pozdrav!

Zanima me če morajo biti knjižnjice, ki jih kličejo programi skompajlane z
istim komapjlerjem kot programi, ki jih kličejo (mislim na gcc ter egcs). Ali
je možno, da se zaradi tega pojavlja problem? Jaz namreč imam skompajlane qt
2.0.1 z gcc 2.7.x.x ter licq 0.7h z egcs. Skompajla se mi vse ok, vendar ko
zaženem licq mi zamori da v qt-ju nečesa ne najde - neke button funkcije :((
<ERROR>
[ERR] Unable to load plugin (/usr/local/lib/licq/licq_qt-gui.so):
/usr/local/lib/licq/licq_qt-gui.so: undefined symbol:
__vt_11QPushButton.12QPaintDevice.
 Segmentation fault
</ERROR>

Ali kdo ve kako to odpraviti?

Vnaprej hvala!

Boštjan

--
 Boštjan M&uuml;ller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist