[ LUGOS ] FAt32 in free space

Darko Bulat darko.bulat na k2.net
Tor Sep 28 15:44:00 CEST 1999

Bostjan Vlaovic wrote:

> Zdravo!

> Zadnjic sem opazil podobno obnasanje na e2fs ko sem / particijo 100%
> zapolnil. Ko sem zbrisal 50MB logov je df se vedno javljal 100%
> zasedenost. sendmail je javljal da nima prostora za delo....

Odvisno katerih in cigavih logov. Ce so logi od SYSLOGD, potem je temu
procesu potrebno poslati se signal HUP, da znova prebere konfiguracijske
datoteke, ter preveri stanje izhodnih datotek (ce jih ni, jih znova
odpre, navidezno zbrisane pa "zapre" in jih pravzaprav tako tudi sprosti
tudi za dejanski izbris, ki se potem kaze tudi na "df").

LP
Darko

> Sledil je reboot brez pregledovanja particij in vse je bilo tako kot mora
> biti.
> Ima kdo kaksno razlago za taksno obnasanje?
>
> LP,
>         Bostjan
>
> |-------------------------------------------------------------|
> | Bostjan Vlaovic            |                                |
> | Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
> | 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 41 769-386         |
> |-------------------------------------------------------------|
begin:vcard
n:Bulat;Darko
tel;fax:+386-61-133 8310
tel;work:+386-61-133 8251
x-mozilla-html:FALSE
url:http://www.k2.net/
org:K2.net d.o.o.
adr:;;Resljeva 1;Ljubljana;;SI-1000;Slovenia
version:2.1
email;internet:darko.bulat na k2.net
fn:Darko Bulat, K2.net (e-mail)
end:vcard