[ LUGOS ] gcc 2.95.1 errorji

Ales Smodis aless na vector.nevtron.si
Pet Sep 10 09:20:00 CEST 1999

Boštjan Muller [NEONATUS] wrote:

> Ali kdo ve kaj povzroča ta error, ter kako bi ga lahko odpravil? Enak error se
> mi je pojavil tudi ko sem poskusil prevesti diald source :(

gcc 2.95.1 ima vgrajeno novo vrsto optimizacije za "prelivanje"
registrov na stack, ki povzroca napake pri slabo napisanih programih
s konstrukti tipa asm. Edina resitev je popravek programa, ki ga
prevajas. Lahko pa seveda tudi uporabis prejsnji prevajalnik. ;)
Vec informacij je na http://www.gnu.org/software/gcc/news/spill.html
BTW.: Ravno zaradi te napake (se) ni priporocljivo prevajati kernelov
z novim prevajalnikom.

                                                           -AlesS
  Ales.Smodis na campus.fri.uni-lj.si
  http://aless.rulz.org/                            The Wizzard Of Oz