[ LUGOS ] snemanje zvoka

Andrej Lajovic andrej.lajovic na guest.arnes.si
Sob Sep 4 20:25:00 CEST 1999

On Fri, 3 Sep 1999, Polz of the SBT wrote:

> Da nisi slucajno predvajal zvoka medtem, ko si hotel kaj snemati ?
>
> Sicer pa v kaksnem mixerju preveri, od kod snemas
> (mic ali line-in ali CD ).

Tudi predvajal nisem nic :) Sel sem nabavit en mixer za konzolo in sem v
njem nastavil snemanje z mikrofona... se zmerej je isto. Napaka se pojavi
tudi ce dam za input "line" ali "CD".

Ocitno uporablja za snemanje en drug IRQ al pa kej tazga. Ne vem pa, kako
bi se dal modul prepricat, da bi nastavil za snemanje drugacen IRQ.

Lep pozdrav iz 4. nadstropja,
Andrej

You can get more of what you want with a kind word and a gun than you
can with just a kind word.

Dodatne informacije o seznamu Starilist