[ LUGOS ] povezava z winsov na linux

Simon Golicnik simon.golicnik na energetika-lj.si
Tor Sep 21 13:26:53 CEST 1999

Imam dve masini na katerih je RH6.0 linux, ena je alpha, druga pa pc. Na
alpho lahko brez problema dostopam iz winsov (telnet, ftp, samba), na pc pa
se vsake toliko casa sploh ne morem povezati oz. ce sem povezan me vrze ven.
Nobenega problema pa ni ce se takrat ko se s pc-a ne morem z alphe
telnetiram na pc-a. Na obeh je priblizno identicna instalacija, razen IP-ja
... Med izpadom pc-a lahko pingam.V logih ne najdem nicesar uporabnega. Mi
lahko da kdo kaksen nasvet kako naj se lotim problema.
Hvala Simon

Dodatne informacije o seznamu Starilist