[ LUGOS ] KDE - screen saver

Lego Andy andy na x0.org
Tor Sep 7 12:58:59 CEST 1999

Mitja wrote:

> Jaz imam KDE Control Center in ta ima tudi DPMS. Mogoče imaš tam disable oz.
> nimaš odkljukan enable?

A je to kaksna nastavitev X serverju?
Namrec jaz nimam tega switcha. Katero verzijo KDE uporabljas?

Jaz grem pod Desktop / Screensaver in tam imam potem screensaver
selection, potem dve tipki: setup in test, potem imam pa settings in
imam wait for, pa require password, pa show password, in kasneje se
priority.

Ali gledam na napacen konec? Ali bi moral kdeju ze prej kaj reci?

			Andy

  |\      _,,,,--,,_     E-MAIL: andy na x0.org
  /,`.-'`'    -,  \-;,   ICQ:    10024539
 |,4-  ) ),,__ ,\ (  ;;  URL: http://andy.x0.or
'---''(.'--'  `-'`.)`'   TEL: 301 725 5724