[ LUGOS ] FAt32 in free space

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Tor Sep 28 15:06:19 CEST 1999

Zdravo!

> du -a pa napise da je samo 1224088 kB porablenga.... V cem je fora da je
> disk za 800mb mansi...

Zadnjic sem opazil podobno obnasanje na e2fs ko sem / particijo 100%
zapolnil. Ko sem zbrisal 50MB logov je df se vedno javljal 100%
zasedenost. sendmail je javljal da nima prostora za delo....
Sledil je reboot brez pregledovanja particij in vse je bilo tako kot mora
biti.
Ima kdo kaksno razlago za taksno obnasanje?

LP,
	Bostjan

| Bostjan Vlaovic            |                                |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 41 769-386         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist