[ LUGOS ] Upgrade knjiznic

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pet Sep 24 15:12:51 CEST 1999

Bostjan Vlaovic wrote:

> Zdravo!

> Mislim, da je tu potrebno postaviti na vago potrebo po popolni kontroli in
> casu, ki ga za to porabis. Izvorne datoteke so navadno precej daljse, kot
> prevedeni rpm paketi. Ce imas od doma se vedno modemsko povezavo zna biti
> razlika ocitna. Verjamem, da so custum build sistemi mnogo hitrejsi,
> zanesljivejsi, hitreje popravljivi in se kaj... toda na drugi strani je
> vlozen cas in delo. In ce casa za to ni je zadeva kot je rpm zelo
> dobrodosla. Upam, da bodo tvorci RPM-ja sledili pripombam in poskrbeli za
> [...]

Hitrost povezave je res lahko obremenjujoca. Ampak hitrost je vedno obremenjujoca,
ne glede na to, ce vleces dol RPMje ali PDFe ali karkoli. Poznam nekoga, ki ima v
sluzbi hitro povezavo, doma pa analogni modem, pa vlaci s sabo torbo CD-ROMov, ki
si jih je sam posnel. Ampak, po izkusnjah, hitrost je *vedno* premajhna, samo
vprasanje je, cesa si vajen.

Glede lastnega prevajanja in RPMja bi jaz rekel, da je RPM krasna stvar. Osebno sem
pogresal samo to, da bi me pri bildanju RPM paketov vprasal za kaksne nastavitve,
ampak...

RPM je en korak naprej od cistega nasnemavanja datotek, ko potem stvari preprosto
ne mores vec pocistiti. Tudi windowsi imajo instalacijo "paketov", za razliko od
3.11, kjer si dobil goro datotek, pozneje pa ziva dusa vec ni znala lociti, kaj je
kaj.

RPM je uporaben za uporabnike click&go, ki nimajo pojma in ce je ideja, da se Linux
razsiri, potem *mora* biti nekaj takega, kot je RPM. Ker die-hardov, ki bi
prevajali in brskali po switchih compilerja, takih je na splosno malo...

Jaz se sicer ukvarjam z razvojem SWja, ampak kar nasnemavam RPMje. Tega ne pocnem
edino, ce se pokaze, da moram pokrpati/popraviti nekaj specificnega, za nek
specificen problem. Potem pa prevajam in vse to... Poskusam prihraniti na casu,
koliko se da.

Tako da... RPM je vseeno dobra stvar...

=b

begin:vcard
n:Benko;mag. Boris
tel;cell:+386 41 337 180
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;;9000;Slovenija
version:2.1
email;internet:Boris.Benko na ms.telekom.si
title:software development
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist