[ LUGOS ] cd rip -> mp3

Ales Bardorfer alesb na flux.fe.uni-lj.si
Ned Sep 5 21:12:22 CEST 1999

Zivjo!

Zanima me, ali obstajajo kaksna orodja, s katerimi se da (preko cevi --
pipes) posamezen track z glasbenega CD-ja ripati in kodirati v mp3
*brez* vmesne datoteke (ala tmp.wav).
Nekaj v smislu:
rip track# | encode > out.mp3

cdda2wav namrec ne zna .wav toka podatkov posiljati na stdout.
Z "readcdda" in "wav2cdr" mi je potem s pipe filetki uspelo dobiti .wav
tok podatkov na stdoutin sicer takole:

readcdda -D /dev/sg0 -B /dev/sr0 -t $1 -z $1 -o 0 -s 0  -m ATAPI -S -1
/dev/pipe &
wav2cdr --incdr --towav /dev/pipe - | bladeenc stdin out.mp3

Ampak problem pa ocitno nastane pri pipe-u (|) med wav2cdr in bladeenc:

wav2cdr: error: for writing wav format output must be seekable (Illegal
seek)
bladeenc: ERROR: Couldn't open 'Standard input stream'!

Ali se da pipe nekako narediti seekable s strani wav2cdr?
Nek vmesni buffer, ki bi se obnasal kot navaden file...

Vnaprej hvala za pomoc!

lp,
Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist