[ LUGOS ] hitrost

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Tor Sep 7 07:48:12 CEST 1999

Tadej Poberaj wrote:

> Pozdravljeni.
>
> Imam en problemcek.
> Na racunalniku Pentium imam na novo instaliran Debian 2.1. Sistem deluje v
> bistvu brezhibno, a je izredno pocasen. To se se najbolj opazi v graficnem
> okolju, kjer mi tudi obcasno zabrise posamezne dele zaslona. Videti je
> kot, da bi pomanjkovalo ram-a.

Malo malo si povedal... 32 mega rama ni ravno ne vem koliko. Meni se RH
najbolje pocuti z 128MB. Poglej lucko za disk, ce ti sveti, med tem, ko je
masina pocasna. Drugace pa lahko preveris, kaj se dogaja z:

# vmstat 2

pa poglej, koliko imas swap inov in swapoutov, oziroma kako je z CPUjem in/ali
system IOjem. Pa bos videl, kaj je problem. Z topom ne vidis stvari tako lepo.

Drugi problem je mogoce driver za graficno kartico, mogoce je kartica ena
slabsih ali imas pa napacen driver. Potem ti dele ekrana obnavlja opazno
dolgo. Poskusi recimo v browserju skrolati z drsniki malo daljso graficno
stran. Ce slika bolj steka kot ne, potem tudi kartica ni ravno ne vem kaj. Ce
pa ti skrolanje gre fino, potem v kartici ni problem.

=b

begin:vcard
n:Benko;mag. Boris
tel;cell:+386 41 337 180
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;;9000;Slovenija
version:2.1
email;internet:Boris.Benko na ms.telekom.si
title:software development
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist