[ LUGOS ] 3com 509B in full-duplex

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sre Sep 1 20:20:59 CEST 1999

David Klasinc wrote:

> 3c905B
>      ^
>    Buggy :P

Hmmmm.... Mar je to zarota? Ravno danes me je klical sodelavec, ki
pravi, da nikakor ne more povezati 3c509B na switch, full duplex, pa je
nastavil vse na obeh krajih, ozicenje je preveril, menda mu 509 dela,
509b pa nikakor. Pa ima eno 12 na las enakih 509b kartic in nobena ne
dela.

Meni na mojem switchu 509 in 509b delata b.p.

B pomeni, kolikor se spomnim, da ima en majhen buffer in je boljsa od
509, ker je 509 zgubljala pakete pri visoki obremenitvi...

Zakaj pa nekaterim 509b ne dela? Pojma nimam. Morda bo kdo pobrskal po
dejanews ali altavisti. Ker meni 509b dela, se ne bom matral.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676