[ LUGOS ] Upgrade knjiznic

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Pet Sep 24 12:23:29 CEST 1999

Zdravo!

> Ce se ne spoznas dovolj na linux se drzi rpm-ov.. ce pa hoces "Total Control"
> pa so sourci se vedno "the way to go"

Mislim, da je tu potrebno postaviti na vago potrebo po popolni kontroli in
casu, ki ga za to porabis. Izvorne datoteke so navadno precej daljse, kot
prevedeni rpm paketi. Ce imas od doma se vedno modemsko povezavo zna biti
razlika ocitna. Verjamem, da so custum build sistemi mnogo hitrejsi,
zanesljivejsi, hitreje popravljivi in se kaj... toda na drugi strani je
vlozen cas in delo. In ce casa za to ni je zadeva kot je rpm zelo
dobrodosla. Upam, da bodo tvorci RPM-ja sledili pripombam in poskrbeli za
resnicno uporabno zadevo. Trenutno je pac pogojno uporabna. Meni osebno
vseeno marsikdaj pride prav. Je pa res, da razmisljam da bi zacel vse
zadeve prevajati sam. Ce ne prej, ko si uredim hitrejso povezavo v svet
:-)

Vsem hvala za pomoc in nasvete!!

LP,
	Bostjan

|             Bostjan Vlaovic, univ. dipl. inz                |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 41 769-386         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist